איך תפנקי את האיש לקראת הפסח?

איך תפנקי את האיש לקראת הפסח

האם ידעת כי ישנם גברים שפינוק עבורם מגיע לידי ביטוי ברכישת תכשיט גברי חדש? תכשיטים היו מאז ומתמיד נחלתם של מלכים ונסיכים, בעוד שכיום, יותר ויותר גברים החלו לענוד טבעות, צמידים ושרשראות.

ואכן בזמנים שאופנה נוגעת אל כל פריט מחמיא, כל אחד יכול ללבוש מה שבא לו ולהתקשט בצורה מתאימה וזאת ללא הבדלים. לכן לא חסרות חנויות המציעות תכשיטים לגברים. נוסף לכך, חג הפסח המשמש ובא, מקנה את ההזדמנות להעניק פריטים יוקרתיים לכל אחת ואחד, בעוד שרבות הנשים שרוצות לפנק את האיש שלהן באמצעות תכשיט מיוחד.

אז אילו תכשיטים יש לגברים?

צמידים – בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר עיצובים של צמידים עבור גברים. צמידים עבים המשלבים בעיצוב חוט דמוי עור שחור וחרוז מצופה כסף טהור, נראים מעולה וזאת באמצעות המראה המחוספס והגברי שהם משדרים. צמידים לגבר מצופים כסף טהור, המשולבים עם שרשרת מרובעת אלגנטית ואופנתית, לה חרוזי מתכת בכסף ובשחור מטאלי: יהיו בעלי נוכחות מרשימה ויאפשרו שדרוג מראה הזרוע.

שרשראות – שרשראות כסף עם מגן דוד, שרשראות עם אמרות מסורתיות, עם סימנים מעוצבים ושאר שרשראות לגברים: נראות מעולה בעיקר אם הן עדינות וסמליות. מי שתרצה, תוכל לחרוט כיתוב ייחודי על גבי התליון ובכך להנציח את אהבתה לאהוב ליבה.

טבעות – בעבר, מלכים היו חותמים מכתבים באמצעות טבעת. בכך היה ניתן לאשר כי המלך או הנסיך הם אלה שחתמו על המסמך, או שהם מודעים איליו. כיום, כל אחד יכול להראות כמו מלך או גבר גאה באמצעות טבעות לגברים. כדי לשמח את אהובך, תוכלי לבחור טבעות חותם, טבעת עם משפטים או אמרות חרוטות, טבעת נישואין לגבר עשויה מסגסוגות שונות ושאר פריטים מעוצבים המתאימים בעיקר עבור גברים.

לסיכום, בחג הפסח הקרוב תכלי לעשות סדר ולמצוא בחנויות תכשיטים באינטרנט המציעות מגוון רחב של תכשיטים עבור בן הזוג. בדרך תכלי לפנק גם את עצמך בטבעת נשים מרהיבה או בשרשרת ארוכה! בכך, תוכלו שניכם להתחדש בתכשיט מיוחד עבור החג.

Blog זכויות ישראל כללי צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוניות מרחובות לשדה תעופה
רוצים להזמין מונית מביתכם ברחובות עד לשדה התעופה? ניתן להזמין בקלות מוניות מרחובות לשדה תעופה דרך...
קרא עוד »
אוג 12, 2021
מארזי שי לראש השנה
חלק זה עוסק כולו במתנות לחג היהודי של ראש השנה. חג ראש השנה היהודי הוא זמן להרהר בשנה שחלפה ולהסתכל...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
איך לבחור צימרים בצפון
לא כולם בוחרים לעשות זאת כך, אך כדאי לדעת שבכל פעם שרוצים לבחור צימרים יוקרתיים ברגע האחרון בצפון,...
קרא עוד »
ינו 26, 2022